Regulamin Płatności – Hotel S7 Sp. z o.o.
Regulamin Płatności – Hotel S7 Sp. z o.o.
1. Dane Usługodawcy
Hotel S7 Sp. z o.o. ul. Przęsłowa 4, 25-671 Kielce NIP: 959-202-15-54 REGON: 382620790 KRS: 0000772880 Adres e-mail: recepcja@s7hotel.pl Telefon: + 48 662 559 622 Strona internetowa: www.s7hotel.pl
2. Waluta i metody płatności
1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
2. Hotel S7 akceptuje następujące formy płatności: gotówka, karta płatnicza (Visa, Mastercard, American Express), płatność online przez bramkę płatniczą.
3. Przetwarzanie danych kart płatniczych
1. W przypadku płatności kartą, Hotel S7 przetwarza następujące dane: nazwę karty, numer karty, datę ważności (MM/RR), kod CVV, kwotę transakcji.
2. Dane karty mogą być przekazane: osobiście w recepcji, przez system rezerwacyjny online, telefonicznie lub e-mailem (tylko w uzasadnionych przypadkach).
3. Po dokonaniu transakcji kartą bez fizycznej obecności (telefonicznie / e-mailem), Klient otrzymuje potwierdzenie płatności w formie elektronicznej lub papierowej.
4. Dane kart nie są przechowywane dłużej niż to konieczne do realizacji usługi lub rozliczenia transakcji.
4. Obciążenie karty po zakończeniu pobytu
Hotel S7 zastrzega sobie prawo do dokonania dodatkowego obciążenia karty Klienta po zakończeniu pobytu w przypadku: stwierdzenia szkód w pokoju lub jego wyposażeniu, korzystania z dodatkowych, płatnych usług hotelowych. Klient zostanie poinformowany o takim obciążeniu wraz z uzasadnieniem i kopią rachunku.
5. Anulowanie rezerwacji
1. Rezerwację można anulować bezkosztowo najpóźniej na 3 dni przed planowanym przyjazdem.
2. W przypadku późniejszej anulacji lub niepojawienia się Gościa, Hotel S7 obciąży kartę kwotą równą wartości pierwszej doby hotelowej.
3. Zwrot (jeśli dotyczy) realizowany jest tą samą metodą płatności, której użyto przy rezerwacji.
6. Zwrot płatności
Zwrot środków następuje w ciągu 7 dni roboczych tą samą metodą płatności, z której skorzystano przy dokonywaniu płatności.
7. Reklamacje
1. Reklamacje można zgłaszać: e-mailem: recepcja@s7hotel.pl pisemnie: na adres hotelu
2. Hotel ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych.
8. Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe i dane kart płatniczych są przetwarzane zgodnie z RODO oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie www.s7hotel.pl.
2. Administratorem danych osobowych jest Hotel S7 Sp. z o.o.
9. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.s7hotel.pl